Ersta hotell

Gästerna har sagt sitt, belönat Ersta hotell med två utmärkelser

Ersta hotell är stolt mottagare av både hotels.com (Expedia) och booking.coms pris för höga gästbetyg. Utmärkelserna är baserade på gästernas upplevelse under sin hotellvistelse och inkluderar allt från service, frukost, rum till läget på hotellet.

Loved by Guests från Hotel.com och Booking.com

Utmärkelserna är ett välkommet bevis på att arbetet med att ständigt förbättra service och att vara lyhörd för vad gästerna önskar, lönar sig. Hotellet följer bland annat upp all feedback från gäster genom direkt återkoppling och i vissa fall större interna utvecklingsprojekt.

- De senaste åren har vi arbetat aktivt dels med att kategorisera våra hotellrum, dels med att vara tydliga med vad vi erbjuder. Det tillsammans med kontinuerlig utveckling, har vi märkt minskat både frågor och missnöje. I och med utmärkelserna får vi även ett tydligt bevis på att vår strategi för hotellutveckling lett till nöjdare gäster, berättar Åsa Dahlström, affärsutvecklare på Ersta konferens, hotell & terrass.

En stor bidragande anledning till de höga gästbetygen är även alla medarbetare som gör sitt bästa för att hjälpa gästerna under hela vistelsen från första mötet i receptionen, vid frukost till städning och ut-checkning. En stor eloge till dem som i många fall gör betydligt mer än vad som förväntas genom påhittiga lösningar och research inom det mest udda områden. Allt för att gästen ska få ut så mycket som möjligt av sin vistelse i Stockholm.

Kontakta Ersta konferens, hotell & terrass

Postadress
Box 4619
116 91 Stockholm

Besöksadress
Erstagatan 1K och Erstagatan 1N
Södermalm, Stockholm