En tjänst anpassad för dig
I Min vård kan du kontakta Ersta precis när du vill. Du slipper telefonköer och du behöver heller inte gå och vänta på att Ersta ska ringa tillbaka till dig på en viss bestämd tid. I Min vård gör du dina ärenden när det passar dig. Tjänsten ersätter inte telefonsamtal eller möten, den är ett komplement som gör din kontakt med Ersta enklare.
Det är enkelt att komma igång
Tjänsten är lätt att använda. Det krävs ingen registrering eller nedladdning av någon app. Logga bara in med personnummer och bank-id från din dator, surfplatta eller smarttelefon och beskriv ditt problem. Så fort kliniken har ett svar till dig får du ett SMS med en länk tillbaka till er diskussion. Tiden däremellan kan du ägna dig åt annat.
Du sparar tid
Min vård sparar din tid på många olika sätt. Du undviker tidskrävande postgång för exempelvis provresultat och tidsbekräftetelser. I Min vård behöver du heller inte beskriva samma problem flera gånger för olika personer – allt finns samlat i tjänsten.
Jag kan få iväg mitt ärende och så behöver jag inte tänka mer på det.
Logga in i Min vård och beskriv vad du behöver hjälp med, vilken tid på dygnet som helst. Vårdpersonalen på din enhet svarar dig under enhetens öppettider. Du får ett sms när du fått ett svar.